ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ ORAZ ZASADY WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ WoJAN
1. Składanie zamówień:
Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego systemu składania zamówień tzn. poprzez umieszczanie artykułu w koszyku. Zamówienia można również składać w sposób tradycyjny - telefonicznie, e-mailem (wojan@wojan.waw.pl), bądź faksem na dowolnym formularzu zamówień. Wybór formy składania zamówienia pozostawiamy Państwu. Na życzenie Państwa możemy dostarczyć drukowany katalog produktów. Do każdego produktu oferowanego przyporządkowany jest „indeks - kod” towarowy, który prosimy umieszczać na formularzu zamówienia. Pracownicy Działu Handlowego udzielą Państwu wszelkich informacji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.oo-16.oo. W celu ułatwienia korzystania z katalogu w procesie wyszukiwania towaru, katalog został podzielony na podgrupy według kryteriów rodzajowych. Można również korzystać z wyszukiwarki wpisując charakterystyczne słowa określające produkt lub kod towaru. Wyszukiwarka powinna znaleźć odpowiednie produkty zawierające te słowa lub wskazać miejsce, w którym produkty powinny się znajdować. Zamówienie składane za pomocą elektronicznego systemu składania zamówień zostaje przesłane automatycznie do Dz. Handlowego naszej firmy. Jeśli składają Państwo zamówienie po raz pierwszy, nie musicie posiadać dostępu w postaci loginu i hasła ale konieczna będzie rejestracja w naszym sklepie.
Sugerujemy aby przed wysłaniem zamówienia potwierdzić dostępność zamawianych artykułów. Przejściowo mogą występować braki w naszym magazynie.
2. Minimalne zamówienie w Warszawie:
3. Dostawa towaru:
Zamówienia staramy się zrealizować na terenie Warszawy w ciągu 48 godzin. Towary, których chwilowo brakuje w magazynie, w porozumieniu z Państwem możemy zastąpić innymi, bądź dostarczyć je w uzgodnionym późniejszym terminie.
6. Sposoby płatności:
Za dostarczone artykuły przyjmujemy zapłatę gotówką przy odbiorze towaru lub przelewem z uzgodnionym terminem płatności. Odbiorcy dokonujący zapłaty przelewem składają następujące dokumenty: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, regon, potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika VAT. Można również dokonać przedpłaty za zamówione materiały na podstawie faktury proforma, wtedy nie trzeba przesyłać dokumentów firmy. Proszę nie przesyłać należności do momentu otrzymania potwierdzenia o dostępności zamówionego towaru i kosztach przesyłki. Koszt przesyłki zależny jest od wagi zamówienia
7. Reklamacje i zwroty
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie będziecie Państwo zadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmujemy nieuszkodzony towar w ciągu 7 dni od daty zakupu wraz z dowodem nabycia. Zwracany towar nie może nosić znaków używania i posiadać nieuszkodzone oryginalne opakowanie. Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie produkty nie posiadające gwarancji producenta podlegają rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
8. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe podawane podczas rejestracji i składania zamówienia są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom. Administratorem danych jest WoJAN9. Oferta sklepu
Wszystkie produkty są nowe oraz posiadają gwarancję producenta, chyba że w opisie produktu podano inaczej.