Firma powstała w 1999 roku i rozpoczęła swoją działalność od sprzedaży papierów komputerowych tzw. składanki oraz papieru kserograficznego. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu klientów poszerzyliśmy asortyment o materiały i akcesoria biurowe niezbędne do pracy każdego biura. Aktualnie w ofercie mamy ponad 8 tys. pozycji.
Od lat współpracujemy z największymi producentami i dystrybutorami materiałów i urządzeń biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Staramy się aby ceny były atrakcyjne a stałym klientom udzielamy rabatów.
Wszystkim naszym klientom służymy fachową pomocą i robimy wszystko aby maksymalnie skrócić czas od złożenia zamówienia do jego dostarczenia. Wszelkie zamówienia, pytania i uwagi możecie Państwo kierować do nas telefonicznie lub e-mailem. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi iż pokorą przyjmujemy krytykę.
Staramy się aby nasza oferta była stale uaktualniana i poszerzana o nowe pozycje zarówno z tzw. „górnej półki” jak i te tanie ale dobrej jakości.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji, postaramy się zrealizować każde, nawet nietypowe zamówienie i serdecznie zapraszamy do współpracy.
Zapraszamy do współpracy